Subject: IP8208 V-Jaagupi alajaama F4 nõuetekohasus. Viru-Jaagupi alevik, Vinni vald, Lääne-viru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 16:36:03 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel V-Jaagupi
alajaama F4 nõuetekohasuse projekti Viru-Jaaupi alevikus, Vinni vallas,
Lääne-Viru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse s maakaabel alates V-Jaagupi töökoja alajaamast
kuni uue jaotuskilbini Koeravere tee 2 kinnistul.

Seoses sellega palun olemasolul väljastada piirkonda jäävate
planeeritavate kergliiklusteede ja teede rekonstrueerimise projektid ja
muud tingimused, millega peaksime arvestama antud projekti juures.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.